Werken in de regio Roermond

Vind hier de vacature die bij je past

zoeken

Vacatures zoeken

Vacature: Administratief medewerker (financieel)

Werkgever:Brentjens bouwproducten
Plaats:Haelen

Ben jij een echte doorpakker en krijg jij een voldaan gevoel van een kloppende administratie? Dan hebben wij een uitdagende functie voor jou!

Je wordt onderdeel van een hecht en gedreven team van professionals. Samen met 6 directe collega’s zorg je voor een kloppende financiële administratie. Op dit moment bestaan de werkzaamheden voornamelijk uit het verwerken van inkoopfacturen, het boeken van bankafschriften en het controleren van verschillende posten. Doordat we binnen Brentjens aan de slag zijn met het automatiseren en optimaliseren van onze (administratieve-) processen, zal de focus van je taken echter steeds meer controlerend worden in plaats van registrerend.

Dit ben jij:

Je hebt een passie voor administratieve taken en met jouw oog voor detail werk jij nauwkeurig. Door ervaring weet je waar je mee bezig bent, maar wanneer je nog kennis mist dan leren wij jou dat graag! Je bent cijfermatig sterk en werkt gestructureerd. Wanneer je een administratieve opleiding afgerond hebt is dat een pré, maar voor ons is je persoonlijkheid en instelling doorslaggevend. Het is belangrijk dat jij graag samenwerkt en bereid bent om je collega’s te ondersteunen wanneer nodig. Je vindt het leuk om te werken binnen een dynamisch familiebedrijf en denkt mee over het verder optimaliseren van de werkzaamheden. Daarnaast heb je:

  • Ervaring in een vergelijkbare functie
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Ervaring met MS Business Central, MS Navision of een ander ERP-systeem (is een pré)

Wat kan je van ons verwachten?

Je komt te werken bij een van de meest vooruitstrevende familiebedrijven in de bouwmaterialenhandel. Uiteraard bieden wij een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. vakantiedagen, Atv-dagen, reiskostenvergoeding, vakantiegeld en een goede pensioenregeling). Maar wellicht veel interessanter zijn:

  • Een volledig vernieuwd kantoor, voorzien van moderne werkplekken en een prettig werkklimaat
  • Een omgeving waarin we je actief aanmoedigen om jezelf verder te ontwikkelen
  • Een groot aanbod aan (online) trainingen via onze interne Bouwcoach academie
  • Een dynamische werkomgeving, met voldoende uitdaging en perspectief, bij ons is geen dag hetzelfde
  • Een dagelijkse dosis humor, want werken moet ook gewoon leuk zijn
  • Een hecht team van collega’s die net zo gedreven zijn als jij
  • Een wekelijkse vrijdagmiddagborrel en regelmatig leuke personeelsactiviteiten
  • Diverse interessante kortings- en bonusregelingen

Interesse om deel uit te maken van ons team?

Stuur jouw CV en een korte motivatie naar l.dekker@brentjens.nl. We kijken ernaar uit om je te ontmoeten! Wil je graag eerst meer informatie over de vacature? Bel dan met Levi Dekker op telefoonnummer 0475 59 59 59