Werken in de regio Roermond

Vind hier de vacature die bij je past

zoeken

Vacatures zoeken

Vacature: Assistent Controller

Werkgever:KNAPP Benelux
Plaats:Roermond

Wie zijn wij.

Wij zijn KNAPP Benelux (www.knappbenelux.com), een trotse tak van KNAPP AG (www.knapp.com) met het hoofdkantoor in Graz, Oostenrijk. Onze passie? Het ontwikkelen, produceren, installeren en onderhouden van klantspecifieke hightech material handling oplossingen. Wereldwijd werken we samen met ruim 7.200 toegewijde medewerkers en realiseren we een jaarlijkse omzet van meer dan EUR 2 miljard. In de Benelux zijn we actief met een team van 100 enthousiaste professionals. Onze focus ligt op verkoop, projectsupport en service. We hebben al meer dan 70 succesvolle projecten afgerond, variërend van eenvoudige zone-pick systemen tot volledig geautomatiseerde ‘goods-to-person’ installaties. Enkele van onze gewaardeerde klanten zijn onder andere Zalando, Kramp, Mediq, Stryker, Wehkamp, Bausch, Skechers, ICI Paris, DSV, Kühne Nagel en vele anderen. En het goede nieuws? Dit aantal zal de komende jaren alleen maar toenemen, zowel in Nederland als België.

De uitdaging.

Wij zoeken binnen ons Benelux-team een Assistent Controller. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het actief ondersteunen van de Head of Finance and Administration en de controle en uitvoering van diverse financiële en financieel-administratieve taken.

Jouw belangrijkste taken zijn:

  • rechterhand van de Head of Finance and Administration, o.a. pro-actief meedenken en doen van verbetervoorstellen voor processen/werkwijzen, KPI rapportages opzetten en onderhouden voor de afdeling, cijfermatige analyses en ondersteunen bij de maand/kwartaal/ jaarafsluiting;
  • verwerking Customer Service activiteiten, o.a. aanmaken service orders, key user FSM, controle kosten, facturatie, boeken en verwerken van uren, contractbeheer en kosten/baten analyse van service orders;
  • het voorbereiden van verkoopoffertes;
  • overige werkzaamheden, o.a. PO’s en payment batches aanmaken in SAP, bijhouden van assets en actief participeren in SAP implementaties;
  • vraagbaak voor de Financieel-Administratief Medewerker.

Je rapporteert aan de Head of Finance and Administration en werkt nauw samen met het Accounting en Customer Service team in Oostenrijk.

Wat bieden wij.

Bij KNAPP krijg je een zelfstandige en uitdagende functie binnen een professionele, internationale en groeiende organisatie. We geven je alle ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling. KNAPP is een financieel gezonde en solide werkgever die veel waarde hecht aan het welzijn van haar medewerkers. Naast een uitstekend pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een goed pensioen, winstdeling en 30 verlofdagen, bedraagt het bruto jaarsalaris, afhankelijk van senioriteit, tussen de EUR 3.500 en EUR 5000. Het betreft een functie van 32 tot 40 uur per week. Je standplaats is Roermond (ons Benelux hoofdkantoor), echter is het deels werken vanuit huis bij KNAPP geen probleem.

Wat breng jij mee.

  • Ten minste een afgeronde bacheloropleiding in een relevante richting, zoals bedrijfseconomie of accountancy;
  • 3 tot 6 jaar ervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur binnen een internationale werkomgeving;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal (woord en geschrift), goede beheersing van de Engelse taal (woord en geschrift), beheersing van het Duits is een pré;
  • Goede beheersing van MS-Office, met name Excel, en ervaring met het werken met SAP;
  • Je bent zelfstandig, nauwkeurig, georganiseerd, analytisch, proactief en oplossingsgericht, anticipeert gemakkelijk en snel op verandering en is gewend te werken met deadlines.
Je interesse gewekt?

Stuur je sollicitatie per e-mail naar recruitment.benelux@knapp.com Onze recruiter, Chayenne Koetje, neemt dan contact met je op. Voor vragen kun je haar bereiken op 06-38909314