Werken in de regio Roermond

Vind hier de vacature die bij je past

zoeken

Vacatures zoeken

Vacature: Junior- en Medior/Senior Salarisadministrateurs

Werkgever:Koenen en Co
Plaats:Herten

Voor onze vestiging in Roermond zijn we op zoek naar Salarisadministrateurs.

Wat ga je doen?

Als Salarisadministrateur zorg jij ervoor dat de gehele personeels- en salarisadministratie van onze klanten op orde is én blijft. Je werkt nauwkeurig en integer en zorgt ervoor dat alle salarisberekeningen en mutaties tijdig en correct worden doorgevoerd. Maar je gaat verder: je begrijpt het proces én de klant en bent voor diverse klanten het eerste aanspreekpunt .

Je bent een prettig en leergierig persoon. Je hebt zin in een uitdagende nieuwe start bij Koenen en Co, waarbij je laat zien dat je een echte samenwerker bent. Ook het contact met de klant is voor jou geen enkel probleem. Je informeert klanten en collega’s over onder andere salarisverwerking tot het gebruik van HRM-functionaliteiten én advisering over subsidieregelingen, CAO’s, arbeidsvoorwaardenregelingen en fiscaalvriendelijk belonen. Je weet de juiste vragen te stellen en komt de gemaakte afspraken na. Klanten en collega’s vertrouwen op je – en jij op hen.

Het team van onze afdeling Salaris Service bestaat uit 14 enthousiaste collega’s en vormt een centrale rol binnen de business line Werkgeversdesk.

. Wat breng je mee?

– Je hebt minimaal een MBO werk- en denkniveau;

– Je bent in het bezig van een praktijkdiploma loonadministratie (PDL) of een vergelijkbare opleiding;

– Ook ambitieuze starters worden uitgenodigd om te reageren;

– Kennis van het softwarepakket Loket en/of Afas is een pré;

– Een enthousiaste, proactieve en resultaatgerichte houding;

– De wil om samen te werken.

Wat bieden we jou?

– Een marktconform+ salaris passend bij jouw opleiding en ervaring;

– 30 vakantiedagen + de mogelijkheid tot koop en verkoop van 6 vakantiedagen (op fulltime basis;

– Flexibel werken met de mogelijkheid om 40% thuis te werken (incl. vergoeding voor jouw thuiswerkplek en een  thuiswerkvergoeding);

– Een laptop en recente IPhone;

– Reiskostenvergoeding;

– Een premievrij pensioen;

– Volop ontwikkelings-/opleidingsmogelijkheden middels onze Koenen en Co Academy en/of een op maat afgestemd programma;

– Multidisciplinair werken;

– Leuke en uitdagende klanten;

– Diverse informele (team)activiteiten gedurende het jaar (o.a. een wekelijkse bootcamp, kerstdiner, nieuwjaarsontbijt, zomerbarbecue, vrijdagmiddagborrels, voetbal-/tennistoernooien, etc.).

Kortom: werkgeluk binnen een informele en professionele organisatie.

Wie zijn wij?

Koenen en Co is een fullservice finance en consultancy organisatie. We zijn met 3 vestigingen (Maastricht, Roermond en Venlo) en meer dan 250 professionals marktleider in Limburg. We helpen onze klanten met alle voorkomende vragen rondom hun bedrijfsvoering en natuurlijk zorgen we ervoor dat ze voldoen aan hun wettelijke financiële verplichtingen. Zo maken wij het verschil voor onze klanten en kunnen zij zich focussen op wat er voor hen echt toe doet: hun onderneming.

Om het verschil te kunnen maken voor onze klanten beseffen we ons heel goed dat dit start bij jou als collega. Net als bij onze klanten willen we dan ook weten wat je drijft, wat jouw ambities en uitdagingen zijn. En dat zowel op professioneel, als op persoonlijk vlak. Op basis van deze persoonlijke benadering gaan we vervolgens samen invulling geven aan jouw ideale baan en de (eventueel) door jouw gewenste ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden binnen onze organisatie. Hierbij verliezen we een goede work-life-balance niet uit het oog.

Is deze functie op jouw lijf geschreven?

Stuur dan je CV en een korte motivatie en overtuig ons waarom jij degene bent die bij Koenen en Co het verschil gaat maken.

Werken bij Koenen en Co

Jij bent er, voordat jouw klanten je nodig hebben.