Werken in de regio Roermond

Vind hier de vacature die bij je past

zoeken

Vacatures zoeken

Vacature: Verzorgende IG somatiek

Werkgever:Zuyderland
Plaats:Echt

Is somatiek jouw expertisegebied en wil jij als Verzorgende IG het verschil maken voor onze bewoners?

Jouw nieuwe baan

Voor onze somatiekafdeling Bosserhoaf in zorgcentrum de Egthe (Echt) zijn we momenteel op zoek naar 2 enthousiaste Verzorgenden IG. Bosserhoaf heeft alles in huis om jou een uitdagende, dynamische en bovenal fijne, nieuwe werkplek te bieden waar jij je optimaal kunt ontwikkelen!

Als Verzorgende IG coördineer je de zorg rondom je cliënten met het zorgleefplan als leidraad. Met jouw expertise en actieve inzet bied je cliënten “de beste zorg, zo thuis mogelijk’’ waarbij de individuele wensen en behoeftes van de cliënt altijd centraal staan en deze zoveel mogelijk de eigen regie blijft behouden.

Naast de dagelijkse verzorgende taken voer je ook verpleegtechnische handelingen uit, signaleer je gezondheidsproblemen en schakel je met familie en/of mantelzorgers en andere zorgprofessionals (vb. arts, verpleegkundige of fysiotherapeut).

Wat neem je mee?

  • Je bent in het bezit van het diploma verzorgende IG-niveau 3
  • Wie jij bent en wat je belangrijk vindt? Dat bespreken we tijdens een persoonlijk gesprek!

Wat krijg je ervoor terug?

  • Een contract voor onbepaalde tijd.
  • Een werkweek van gemiddeld 32 uur, dit is echter bespreekbaar (tussen 20-36 uur). Wensen (vb. vaste vrije dag) zijn bespreekbaar.
  • Een bruto maandsalaris in FWG 35 van € 2.279, - tot € 3.276, - bij een fulltime dienstverband van 36 uur per week. De inschaling is afhankelijk van jouw relevante werkervaring.
  • Een aantrekkelijke vakantietoeslag (8,33%) en eindejaarsuitkering (8,33%), Cao Ziekenhuizen.

Wat bieden wij jou nog meer?

  • Reiskostenvergoeding en een goede pensioenverzekering (PFZW).
  • Collectieve korting op een aanvullende ziektekostenverzekering (CZ, IZZ of Menzis) en diverse verzekeringen bij Centraal Beheer/AON.
  • Een voordelige arbeidsongeschiktheidsverzekering (Allianz).
  • Naar keuze deelname aan de personeelsvereniging met kortingen op concerten, vakanties en interessante workshops/cursussen.
  • Initiatieven voor Zuyderland medewerkers zoals loopbaanadvies en andere leuke activiteiten.
  • Ook jouw ontwikkeling staat bij ons niet stil! Door ons brede scala aan zorg zijn er volop kansen om jezelf te blijven uitdagen. Neem zelf de regie met je persoonlijke ontwikkelingsplan, ga in gesprek met onze loopbaanadviseurs of maak gebruik van de diverse mogelijkheden die de organisatie je te bieden heeft, denk bijvoorbeeld aan (verkorte) opleidingen, een werkbegeleiderscursus, palliatieve training, klinische lessen met onderwerpen uit het vakgebied (bijvoorbeeld omgaan met familiekwesties), verdieping in verschillende aandachtsgebieden (bijvoorbeeld mondzorg, HKM, ergo, Arbo) of de mogelijkheid om symposia te bezoeken.

Welkom in het team

We gaan kleinschalig te werk op deze afdeling. Samen met een 20-tal collega’s ben je verantwoordelijk voor 15 cliënten. Binnen het team zijn verschillende medewerkers aan de slag (IG’ers, Verpleegkundigen, Verzorgenden C, Afdelingsassistenten). Dankzij een goede onderlinge communicatie en roosterplanning zorgen jullie voor aandacht en rust voor onze cliënten en hun families.

‘Met een verfrissende blik en aandacht voor anderen staan wij samen voor de beste zorg in de regio.’

Meer weten?

Wil je meer informatie of heb je nog enkele vragen? Neem dan gerust contact op met Caroline Dinnissen-Vernie (Unitmanager), via 06-10460687. Voor vragen rond het sollicitatieproces kan je contact opnemen met Recruitment Coördinator Nathalie Herben via 06-82853197 (ook whatsapp) of n.herben@zuyderland.nl

Een referentiecheck en screening kunnen onderdeel zijn van de procedure. Voor alle functies binnen Zuyderland wordt een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) gevraagd.

Voorrangskandidaten krijgen, bij gelijke geschiktheid, voorrang op interne en externe kandidaten.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.