Werken in de regio Roermond

Vind hier de vacature die bij je past

zoeken

Vacatures zoeken

Deze vacature is niet meer vacant: Service adviseur / werkplaatsreceptionist

Werkgever:Hekkert Autogroep
Plaats:Herten

Oorspronkelijke vacature omschrijving:

Wie zijn wij:

Hekkert Autogroep is één van de toonaangevende autodealers in Limburg. Dagelijks stellen meer dan 180 enthousiaste medewerkers verspreid over 6 locaties iedere dag alles in het werk om Limburg mobiel te houden. Wij zijn erkend merkdealer voor de merken Peugeot, Opel, Citroën, Fiat, Jeep, DS, Alfa Romeo, Abarth & Ford. Naast de dealervestigingen voeren wij een occasioncenter in Geleen. Tevens kun je bij onze vestigingen terecht voor onderhoud, alle mogelijke reparaties en overige aanverwante diensten.

Onze kernwaardes vertrouwen, verbinden, verblijden, verbeteren en verduurzamen worden uitgedragen naar zowel onze klanten als naar onze medewerkers.

Wat ga je doen:

Als service adviseur ben je de spil in het contact tussen de klant en de werkplaats. Je adviseert de klant over de uit te voeren werkzaamheden. De geadviseerde zaken worden in ons dealer managementsysteem vastgelegd zodat deze op correcte wijze in onze werkplaats uitgevoerd kunnen worden. Daarnaast ben je onder andere betrokken bij de werkplaatsplanning, contacten met leasemaatschappijen, controle op de tijdregistratie van de monteurs en de facturatie van werkplaats- en magazijnfacturen. Verder ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor actief voorraadbeheer en voorzie je de werkplaats van alle voor reparatie en onderhoud benodigde onderdelen en materialen.

Dit ben jij:

  • Je beschikt over tenminste een afgeronde MBO-4 opleiding en hebt een sterk commerciële instelling.
  • Je hebt bij voorkeur tenminste 3 jaar werkervaring bij een autodealerbedrijf en hebt affiniteit met auto’s en autotechniek. Geen relevante ervaring, maar toch enthousiast over deze vacature? Ook dan willen we graag kennis met je maken!
  • Je gaat met gemak om met automatisering, bent stressbestendig en beschikt over de vaardigheid om duidelijk te communiceren met klanten en collega’s.
  • Je bent je bewust van het feit dat je enthousiaste klanten krijgt door het tonen van uitstekend gastheerschap en betrokkenheid.

Dit bieden wij jou:

  • Op basis van een fulltime dienstverband heb je recht op 24 verlofdagen en 13 adv dagen.
  • Salariëring conform ons salarishuis, uitgaande van de cao voor het motorvoertuigenbedrijf en tweewielerbedrijf.
  • Goede pensioenregeling, ondergebracht bij PMT metaaltechniek.
  • Een reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer onbelast.
  • Een gevarieerde en uitdagende functie bij een groeiend bedrijf in de automobielbranche waarbij persoonlijke groei gestimuleerd wordt.
  • Geregeld leuke & sportieve activiteiten met onze personeelsvereniging.

Heeft deze vacature je interesse gewekt of wil je graag wat meer informatie? Dan horen wij graag van je! Maak je cv up-to-date en laat ons weten waarom jij goed in het omschreven profiel en functie past. Stuur deze naar: vacatures@hekkertautogroep.nl Zodra we je sollicitatie binnen hebben, ontvang je altijd een ontvangstbericht van ons zodat je weet dat alles in goede orde is ontvangen. Binnen 2 weken hoor je van ons of je wordt uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek.

Indien gewenst bieden wij je de mogelijkheid vrijblijvend een dagdeel mee te lopen aan onze receptie.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Vacature: Service adviseur / werkplaatsreceptionist

Werkgever:Hekkert Autogroep
Plaats:Limburg

Wie zijn wij:

Hekkert Autogroep is één van de toonaangevende autodealers in Limburg. Dagelijks stellen meer dan 180 enthousiaste medewerkers verspreid over 6 locaties iedere dag alles in het werk om Limburg mobiel te houden. Wij zijn erkend merkdealer voor de merken Peugeot, Opel, Citroën, Fiat, Jeep, DS, Alfa Romeo, Abarth & Ford. Naast de dealervestigingen voeren wij een occasioncenter in Geleen. Tevens kun je bij onze vestigingen terecht voor onderhoud, alle mogelijke reparaties en overige aanverwante diensten.

Onze kernwaardes vertrouwen, verbinden, verblijden, verbeteren en verduurzamen worden uitgedragen naar zowel onze klanten als naar onze medewerkers.

Wat ga je doen:

Als service adviseur ben je de spil in het contact tussen de klant en de werkplaats. Je adviseert de klant over de uit te voeren werkzaamheden. De geadviseerde zaken worden in ons dealer managementsysteem vastgelegd zodat deze op correcte wijze in onze werkplaats uitgevoerd kunnen worden. Daarnaast ben je onder andere betrokken bij de werkplaatsplanning, contacten met leasemaatschappijen, controle op de tijdregistratie van de monteurs en de facturatie van werkplaats- en magazijnfacturen. Verder ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor actief voorraadbeheer en voorzie je de werkplaats van alle voor reparatie en onderhoud benodigde onderdelen en materialen.

Dit ben jij:

  • Je beschikt over tenminste een afgeronde MBO-4 opleiding en hebt een sterk commerciële instelling.
  • Je hebt bij voorkeur tenminste 3 jaar werkervaring bij een autodealerbedrijf en hebt affiniteit met auto’s en autotechniek. Geen relevante ervaring, maar toch enthousiast over deze vacature? Ook dan willen we graag kennis met je maken!
  • Je gaat met gemak om met automatisering, bent stressbestendig en beschikt over de vaardigheid om duidelijk te communiceren met klanten en collega’s.
  • Je bent je bewust van het feit dat je enthousiaste klanten krijgt door het tonen van uitstekend gastheerschap en betrokkenheid.

Dit bieden wij jou:

  • Op basis van een fulltime dienstverband heb je recht op 24 verlofdagen en 13 adv dagen.
  • Salariëring conform ons salarishuis, uitgaande van de cao voor het motorvoertuigenbedrijf en tweewielerbedrijf.
  • Goede pensioenregeling, ondergebracht bij PMT metaaltechniek.
  • Een reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer onbelast.
  • Een gevarieerde en uitdagende functie bij een groeiend bedrijf in de automobielbranche waarbij persoonlijke groei gestimuleerd wordt.
  • Geregeld leuke & sportieve activiteiten met onze personeelsvereniging.

Heeft deze vacature je interesse gewekt of wil je graag wat meer informatie? Dan horen wij graag van je! Maak je cv up-to-date en laat ons weten waarom jij goed in het omschreven profiel en functie past. Stuur deze naar: vacatures@hekkertautogroep.nl Zodra we je sollicitatie binnen hebben, ontvang je altijd een ontvangstbericht van ons zodat je weet dat alles in goede orde is ontvangen. Binnen 2 weken hoor je van ons of je wordt uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek.

Indien gewenst bieden wij je de mogelijkheid vrijblijvend een dagdeel mee te lopen aan onze receptie.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.